? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

23 August 2012

晴天?

21-08-2012 
今天原本是个大好的晴天,可使原本大好的心情,被莲莲的突发事件给破坏了。

1.原本与芊艺约好打球,到了那里才发现一只猫都没有。等了半个钟,走去他家,才知道在另一个羽球场==

2。过后过去GK MARK吃,才知道JJ的外婆去世。他的感受我很了解。。。祝:一切安好

3。爸爸突然打电话来阻止我去看戏。他说神告诉她我会有一个解数,这十天里会发生意外,血光之灾。神说,因为之前婆婆去世的意外我们不听,现在轮到我了,告诉爸爸信不信由你。这让爸爸更紧张。因为个性固执的我坚决要去看戏,所以拿了符水就走了。

我不喜欢这种神鬼传说,不但让人害怕还让人担心。
我相信的是“”,谁叫他是我爸爸,没办法。。。 

0 评论: