? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

13 August 2012

2012

2012过了特别快,已经要迈入9月了。

半年的我,成长了许多
做了很多从没尝试过的事情。

 我举办了舞蹈组第一届的舞蹈营。
 虽然是不是很完美,可是我满意了。
 我学习了很多,感谢!

 有史以来,第一次哭得比婆婆去世严重== 
我和一位老师吵架。 
但是经过了解后,才知道很多都是误会造成的。
 经过这事后,我才知道谁是在我最需要时,会伸出援手。
 谁是最不可靠的。 

 到了明年的我会是怎样的?
 拭目以待!

0 评论: