? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

25 March 2011

♥拍剧照 ♥

<-----纯芸帮我拍的~超爱


拍剧照前一天的一次排戏。
很久没有排戏的感觉了……
当天上完化妆课后,
一些戏子跑去淋雨==
太搞笑了……
竟然跑去淋雨==

第二天拍剧照,
喜欢那感觉,
那在一起的感觉~

看到中五生一起拍时,
内心有很多感触。
玮芯跑来告诉我她的感受,
在我面前哭了。
我却给他一个拥抱,说:不要像太多啦,珍惜现在就好=]
以前,是别人给我拥抱,
现在是我给人拥抱,
这感觉好奇妙哦~

他们在拍剧照时,
我死命骑脚踏车。
因为内心里有点心事……
我只能骑,
越骑越快,
寻找那痛快的感觉……

小品要到了,
希望一切顺利~

0 评论: