? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

16 October 2011

发生

很多事发生得太突然了...

宝贝,不要哭,你要坚强! 
我记得星期四你在我面前哭,
我只能给你拥抱,爱莫能助.
星期五晚上,你也在我和小熊的面前哭...
我也只能劝你别哭了,要加油!

你知道,我再说你,
不说你名字,保留你的隐私.
加油!

记得,不要在让妈妈担心了.
是时候学会做姐姐,做女儿了.
不要做无谓的事了,要懂事了.
加油,什么事,我可以成为你第一个聆听者=]

0 评论: