? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

27 March 2010

哭?

哭了,真的会好过吗?
哭了,世界会变吗?
哭了,地球就不会自转吗?

不不不!除非你在发梦。

不知道为什么,我就是那么喜欢哭...
不知道为什么,就是喜欢emo...
emo就如我的爱好,
emo就是喜欢我,我也是喜欢它。。。
朋友总爱问我:为什么你那么emo?
而我,也不知道怎么回答。。。

突然想起你们,
就这样哭了。。。
突然想起你,
就这样哭了,
突然想起回忆,
就这样又哭了。。。

0 评论: