? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

15 March 2010

决定

我就是我。。。
我是个做决定不果断的女生。。。
我实在是太过苯了,
一点小事都不能决定好。。。

对不起,我的朋友,学哥学姐。。。
我对不起你们。。。
我是在逼于无奈下做了这个决定。。。
因为我不能两个都拥有。。。

一个演出的结束就代表着我们的结束吗?
当然不!
我还是会回来的,只要你们不介意。。。

诗扬学哥,我很谢谢你给我很大的鼓励。。。
但最终还是辜负了你。。。

0 评论: