? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

07 February 2010

烦啊!

爸妈又吵架了,还吵得挺严重的。。。为什么他们为了一点小事就吵架了呢?我很怕~我还看到爸爸生气得踢了一个桶。听弟弟说妈妈还哭了。。。我今天因为早上去学校,回到家吃了就睡。爸爸说在我睡午觉时,弟弟拿到要刺我。弟弟怎么这样啊?我只知道他还拿扫把打我。。。

我突然觉得我好失败。做姐姐都会被欺负。弟弟也越变越坏蛋了!

电脑费还没交,跟爸妈拿他们都不给,更别说是戏剧班的学费了。我如果再跟他们讨钱,他们一定会叫我退出了。我现在连跳舞的学费也要自己付阿!不然就不用跳了。

自从婆婆去世后,什么都改变了。。。

0 评论: